Strony rowerowe

Lasy, lasy, lasy ... | Droga do Chatki Górzystów | Nad Bałtykiem | Warmia i Mazury | Kanada | Skandynawia | Nad Dunajem | Dookoła Małopolski | Skok przez Przełęcz Karkonoską | Dookoła Gór Sokolich | Pętla Kaczawska | Tour de Pologne | Cel: Grossglockner | Dookoła Polski | Alpy | Wielkopolska | Śnieżnik | Izerska Kanada

Wyprawa rowerowa "Pomorze - Borholm" 5.07 - 22.07.2009

Video: Michał Rażniewski

Maja Włoszczowska
Od kiedy pamiętam sport był moim hobby. Tego bakcyla zaszczepiła we mnie moja mama, dla której wszelkie formy ruchu są nieodłącznym elementem życia. W czasach swojej edukacji uprawiała wszystkie dostępne dyscypliny sportu i oczywiście w każdej z nich była najlepsza J. Gdy pojawiły się dwa diabełki, czyli mój brat Michał i ja, nie miała innego wyjścia jak zabierać nas ze sobą na wszystkie sportowe eskapady. I tak, zimą jeździliśmy na nartach... >>>

"Od 2001r. zajmujemy się organizacją maratonów rowerowych, od 2005r. organizujemy również imprezy narciarsko-snowboardowe. Swoje umiejętności organizacyjne nabyliśmy poprzez duże doswiadczenia praktyczne z zakresu organizacji imprez sportowych. Wszyscy nasi współpracownicy są pasjonatami aktywnego wypoczynku poprzez sport, dlatego też doskonale rozumiemy potrzeby naszych uczestników."

Grabek Promotion Sp. z o.o.

Klubowa strona powstała w listopadzie 2002 roku, kiedy działaliśmy jeszcze jako KKS "Baszta". Korzystaliśmy z darmowych kont WP. Znajdowały się na niej działy, których nie ma na obecnej stronie (nie jest to zbyt wielka strata) - skiny do winampa oraz zdjęcia i tapety. Zrezygnowaliśmy jednak z tych działów. W połowie lipca 2003 roku ruszyła nowa strona - z nowym systemem newsów, sondą i newsletterem. Dla ułatwienia obsługi strona oparta jest na skryptach php. Była umieszczona na serwerze firmy KOBUD Na początku października uruchomiliśmy galerię, która zawiera zdjęcia z naszych wyścigów (autorstwa Piotra Kalety, Mirka Łukawskiego i Kasjana Staronki) Oprócz informacji o klubie, umieściliśmy dział o Złotoryi, Baszcie Kolwalskiej i Górze Mieszczańskiej - miejscu, gdzie jeździmy i organizujemy wyścigi. Znalazło się też miejsce dla tras rowerowych. Dokładne opisy uzupełnione są zdjęciami i mapami. (Baszta Złotoryja) >>>

Zapraszamy do zapoznania się z serwisem www.cyklosport.info Od kilku lat nasze miasto staje się coraz bardziej znaczące na mapie amatorskiego kolarstwa górskiego w Polsce. Jesienią 2003 roku rozegrano u nas pierwsze, a jednocześnie finałowe zawody z cyklu "Puchar 10 Miast Dolnośląskich" gdzie pokazaliśmy się z bardzo dobrej strony. Już pod koniec kwietnia 2004 - gościliśmy znów w Bolesławcu II wyścig z tego samego cyklu, na starcie którego staneło blisko 120 zawodników. Mamy najlepszych w Polsce maratończyków MTB - Rafał Iwan, Łukasz Ryż, Łukasz Czyżycki, Adam Kopeć - zajmują od kilku lat czołowe pozycje w maratonach kolarstwa górskiego na terenie całego kraju. W tychże maratonach wystawiamy zawsze silną - bywa, że kilkunastoosobową, bolesławiecką ekipę. Mamy odnoszący od kilku lat coraz poważniejsze sukcesy klub kolarski - Cyklosport Bolesławiec, zasilony od początku ubiegłego sezonu, zawodnikiem z czołówki krajowej sceny MTB - Marcinem Przybyłą. W sezonie 2005 dołączyła do klubu pierwsza, objecująca zawodniczka - Ania! i As polskiego kolarstwa górskiego- Piotr Formicki!! Zanosi się na to, że przed nami kolejny fantastyczny, pełen emocji, rowerowy rok. Zaś w kwietniu br. portal www.cyklosport.info - skończy roczek :)Pozdrawiam Wszystkich! CycloRedaktor >>>

Bardzo dobre strony www.bikelane.com | www.bike.pl | www.bike-explorer.ch | www.rowery.uni.wroc.pl | www.bikeboard.pl http://www.rowery.org.pl | http://www.rower.com

LANG TEAM

WROWER

Pierwszy polski portal poswięcony rowerom. Katalog wszystkich polskich stron poświęconych rowerom z podziałem tematycznym i geograficznym. Aktualne wiadomości ze świata rowerów, trasy, sprzęt, zdrowie, prawo, ksiązki, jedzenie, ubranie, programy, wyprawy rowerowe, miasto, kontakty, różne. Relacje z dalekich wypraw, tapety, kursory o tematyce rowerowej.>>>